![]() |
Na czym polega moja pracaW indywidualny sposób załatwiam każde zlecenie. |
Kontakt, wycena zlecenia, podpisanie umowy
Kontakt możliwy jest telefonicznie, mailowo lub też osobiście w siedzibie mojej firmy geodezyjnej w Czeladzi. Klient określa wówczas swoje potrzeby i wymagania oraz zakres zlecenia.
Po uzgodnieniu wyceny podpisana zostaje umowa.
Kompletowanie dokumentów
Kompletuję potrzebną dokumentację geodezyjną w odpowiednich urzędach. Najpóźniej w następnym dniu po otrzymaniu zgłoszenia ode mnie urzędnicy muszą potwierdzić przyjęcie zgłoszenia o pracach geodezyjnych. W przeciągu 10 dni roboczych od daty potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia wydają dokumenty niezbędne do rozpoczęcia określonych prac geodezyjnych, np. mapę zasadniczą, mapę ewidencyjną, wypisy oraz materiały w formie numerycznej.
Praca w terenie
W terminie uzgodnionym ze zleceniodawcą na miejsce przyjeżdżam i dokonuję odpowiednich pomiarów. Na miejscu pomiarów niekiedy konieczna jest obecność zleceniodawcy, czy sąsiadów.
Praca w biurze
Opracowuję tzw. operat, czyli komplet dokumentów: urzędowych oraz wykonanych przeze mnie map numerycznych czy szkiców polowych etc.
Złożenie dokumentów do urzędu w celu ich weryfikacji
Pełną dokumentację składam w urzędzie, po czym następuje jej kontrola techniczna oraz wprowadzane są do systemu zmiany, które nastąpiły w terenie. Jeżeli dokumentacja jest zgodna z obowiązującym prawem, zostaje zatwierdzona.
Przekazanie dokumentów zleceniodawcy
Odbieram komplet dokumentów z urzędu. Dokumentację mogę dostarczyć do domu zleceniodawcy.